Veelgestelde vragen
Hoe kan ik een abonnement afsluiten?
Onder het kopje ‘Abonnementen’ kunt u de keuze maken welk abonnement u wilt afsluiten.
Ik heb geen welkomstbericht ontvangen, wat nu?
Controleer voor de zekerheid de spam, de kans bestaat dat de bevestigingsmail daar is beland. Nog steeds geen welkomstbericht ontvangen, neem dan contact op met ons via uitgeverij@vangorcum.nl
Ik heb mijn OvO niet ontvangen. Wat moet ik doen?
Neem zeker contact met ons op via uitgeverij@vangorcum.nl
Wanneer ontvang ik een factuur voor het abonnement op OvO?
Jaarlijks wordt het tijdschrift in januari gefactureerd. Bij een nieuw abonnement ontvangt u de factuur voor de resterende maanden meteen.
Ik heb een vraag, klacht of opmerking over de inhoud van OvO. Waar moet ik zijn?
Geef uw vragen, klachten of opmerkingen vooral aan ons door, daar kunnen we veel van leren! Neem contact met ons op via uitgeverij@vangorcum.nl
Kan ik een nieuw abonnement in het buitenland bestellen?
Ja, dat kan! Via het kopje ‘Abonnementen’ kunt u een abonnement buitenland afsluiten.
Ik wil een eerder verschenen nummer nabestellen, kan dat?
Ja, u betaalt dan de kosten voor het losse nummer + verzendkosten. De factuur ontvangt u dan via de mail. Bestellen kan via uitgeverij@vangorcum.nl Vermeld welk nummer u wilt ontvangen en uw adresgegevens. U ontvangt een mail ter bevestiging!
Ik heb een andere vraag.
Mail ons via uitgeverij@vangorcum.nl
Zo neem je contact met ons op:
OvO
Postbus 43, 9400 AA Assen
E-mail uitgeverij@vangorcum.nl